Difference between revisions of "Wer können Kooperationspartner*innen sein?/en"

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First choice to cooperate are the municipalities. So your project can get part of the public service. But this might only be a good solution for smaller cities because there it is easier to get in contact with the responsible persons in the authorities.
 
First choice to cooperate are the municipalities. So your project can get part of the public service. But this might only be a good solution for smaller cities because there it is easier to get in contact with the responsible persons in the authorities.
   
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In addition, '''cooperation with bicycle-related organisations'' can be a great support for the project, for example:
Daneben kann die '''Kooperation mit fahrradaffinen Organisationen''' eine tolle Unterstützung für das Projekt sein, z. B.:
 
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* your local bike association
* Ortsgruppen des ADFC (Allgemeiner Deutscher Fahrrad-Club e. V.) | [http://www.adfc.de www.adfc.de]
 
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* other traffic associations
* Ortsgruppen des VCD (Verkehrsclub Deutschland e.V.) | [http://www.vcd.org www.vcd.org]
 
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* local bike dealers
* lokale Lastenrad-Geschäfte oder freie Fahrradwerkstätten, v. a. auch zur Durchführung der Wartung und Reparatur des Lastenrads
 
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* open fablabs or repair cafés
* andere Verkehr- oder Radfahrvereine
 
   
   

Revision as of 10:54, 20 May 2020

First choice to cooperate are the municipalities. So your project can get part of the public service. But this might only be a good solution for smaller cities because there it is easier to get in contact with the responsible persons in the authorities.

In addition, 'cooperation with bicycle-related organisations can be a great support for the project, for example:

  • your local bike association
  • other traffic associations
  • local bike dealers
  • open fablabs or repair cafés


Es müssen aber nicht unbedingt fahrradaffine Organisationen sein - gute Erfahrungen haben wir auch mit Kooperationen mit anderen Organisationen gesammelt:



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